De agenda treft u hieronder aan. Wij vragen onze leden in het bijzonder aandacht voor agendapunt 7, samenstelling bestuur SV Laren ‘99.
Alle leden hebben stemrecht. Leden tot 16 jaar worden vertegenwoordigd door één van hun wettelijke vertegenwoordigers.
Als gevolg van de Corona maatregelen dient u voorafgaand aan de vergadering aan te geven of u deze wilt bijwonen. U kunt dit doen door u uiterlijk 11 september aan te melden via onze site of met gebruikmaking van deze link: https://www.svlaren99.nl/1108/aanmelden-alv/
Agenda
1. Opening, vaststelling agenda, mededelingen
2. Notulen Algemene Ledenvergadering van 11 februari 2019 en bijzondere Algemene Ledenvergadering van 5 juli 2019 (zie bijlagen).
3. Kort secretarieel verslag seizoen 2019 - 2020
4. Financieel verslag seizoenen 2018-2019 en 2019-2020
Met daarbij de volgende onderwerpen:
- Toelichting op en vaststelling van de concept jaarrekeningen van de seizoenen 2018-
2019 én 2019-2020.
U kunt de stukken vanaf 7 september opvragen bij de secretaris Jan van Midden, via
[email protected]
- Verslag Kascommissie
- Décharge bestuur
5. Vaststelling kascommissie seizoen 2020-2021
6. Toelichting op en vaststelling begroting seizoen 2020-2021
Normaliter dient de vaststelling van de begroting vergezeld te gaan van een contributievoorstel voor het betreffende seizoen. Vanwege Corona en de bouw van het nieuwe clubhuis, stelt het bestuur voor om de contributievoorstellen in het eerste kwartaal 2021 in een separate ALV te behandelen.
7. Samenstelling Bestuur SV Laren ‘99
Conform de statuten van SV Laren ’99, dient het bestuur in ieder geval te bestaan uit een Voorzitter, Penningmeester en Secretaris. Op dit moment vervuld Jan van Midden de functie van secretaris. De functies van voorzitter en penningmeester zijn reeds enige tijd vacant (de
functie van penningmeester zelfs meer dan 3 jaar!). Pogingen om nieuwe bestuursleden aan te trekken, zijn op niets uitgelopen.
De statuten van de SV Laren 99 vermelden dat de vereniging te allen tijde vertegenwoordigd wordt door 2 bestuursleden. Dit is ook bij de Kamer van Koophandel zo vastgelegd. Aangezien er thans nog maar 1 bestuurslid staat ingeschreven, kan de vereniging zich formeel niet naar buiten toe vertegenwoordigen. De vereniging kan daardoor bijvoorbeeld geen contracten afsluiten met de betrekking tot de bouw van het nieuwe clubhuis. Er zal alsnog in ieder geval één bestuurslid moeten intreden wil de vereniging zich naar buiten toe kunnen vertegenwoordigen en rechtshandelingen verrichten. Het bestuur doet daarom een dringende oproep aan haar leden om uit haar midden kandidaten aan te melden voor de functies van Voorzitter en Penningmeester.
Kandidaten kunnen zich tot 7 september aanmelden bij Jan van Midden, via [email protected].
Indien zich geen kandidaten melden, zullen wij de ontstane situatie bespreken in de Algemene Ledenvergadering en nagaan welke oplossingen op korte termijn mogelijk zijn.
8. Update bouw van het nieuwe clubhuis
Verslag van de stand van zaken voor de bouw nieuw clubgebouw
9. Rondvraag
10. Sluiting
Bijlagen:
1. Notulen ALV 11 februari 2019
2. Notulen bijzondere ALV 5 juli 2019