Cookie beleid Sv Laren 99

De website van Sv Laren 99 is in technisch beheer van VoetbalAssist en gebruikt cookies. Hieronder de cookies waar we je toestemming voor nodig hebben. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie.

Functionele cookies

Voor een goede werking van de website worden deze cookies altijd geplaatst.

Analytische cookies

Google analytics Toestaan Niet toestaan

Marketing cookies

Facebook Toestaan Niet toestaan

Uitnodiging ALV 26 oktober

Uitnodiging ALV 26 oktober

11 oktober 2021 15:30


Het bestuur van SV Laren ’99 nodigt alle leden uit tot het bijwonen van de Algemene Ledenvergadering op 26 oktober in het clubhuis. Aanvang 20.00 uur.

De agenda treft u hieronder aan. Wij vragen onze leden in het bijzonder aandacht voor agendapunt 7, samenstelling bestuur SV Laren ‘99.

Alle leden hebben stemrecht. Leden tot 16 jaar worden vertegenwoordigd door één van hun wettelijke vertegenwoordigers.

Agenda

  1. Opening, vaststelling agenda, mededelingen

  2. Notulen Algemene Ledenvergadering van 14 september 2020 (zie bijlage).

  3. Kort secretarieel verslag seizoen 2020-2021

  4. Financieel verslag seizoen 2020-2021

Met daarbij de volgende onderwerpen:

  • -  Toelichting op en vaststelling van de concept jaarrekening van seizoenen 2020-2021.

    U kunt de stukken vanaf 11 oktober opvragen bij de secretaris Jan van Midden, via [email protected]

  • -  Verslag Kascommissie

  • -  Décharge bestuur

  1. Vaststelling kascommissie seizoen 2021-2022

  2. Toelichting op en vaststelling begroting seizoen 2021-2022

Vanwege Corona zijn er in de afgelopen seizoenen geen contributie voorstellen geweest; daarom zijn ook voor het gestarte seizoen 2021-2022 de contributies ongewijzigd.

Wel zal de vaststelling van de begroting seizoen 2021-2022 (en de daarop gebaseerde verdere lange termijn prognose) vergezeld gaan met voorstellen voor de contributie- en vrijwilligersbijdrage in het seizoen 2022-2023.

7. Samenstelling Bestuur SV Laren ‘99

Conform de statuten van SV Laren ’99, dient het bestuur in ieder geval te bestaan uit een Voorzitter, Penningmeester en Secretaris. Op dit moment vervult Jan van Midden de functie van secretaris en Marcel Karssen de functie van penningmeester.

In het afgelopen jaar zijn we mede en vooral met hulp van de commissie die zich gericht heeft op het zoeken van nieuwe bestuurs- en commissie-leden erin geslaagd een kandidaat te vinden die de functie van penningmeester wil overnemen van Marcel Karssen. Janet Zeegers heeft zich hiervoor kandidaat gesteld. Het bestuur stelt voor om Janet Zeegers te benoemen tot penningmeester.

De functie van algemeen voorzitter is nog vacant. Voor deze functie stelt Marcel Karssen zich kandidaat. Het bestuur stelt voor om Marcel Karssen tot voorzitter te benoemen.

Eventueel tegenkandidaten voor de functie van penningmeester of voorzitter kunnen zich tot 18 oktober aanmelden bij onze secretaris Jan van Midden, via [email protected].

Naast bovengenoemde statutaire bestuursfuncties, maken zullen de volgende personen en functies deel uitmaken van het dagelijks c.q. algemeen bestuur.

  • Communicatie -- Sebastiaan Majoor

  • Voetbal -- Berry Diepeveen

  • Tennis -- Berry Pronk

  • Sponsoring -- Ralf van de Beek

  • Evenementen -- Thomas Roest

  • Algemeen -- Eric Hurink

8. Samenstelling diverse (beoogde) overige commissies en vrijwilligers

  • Voetbal
    o Jeugdcommissie, coördinatoren, leiders, coaches
    o Technische commissie, TC-leden (en HJO’s en (assistent)trainers)
    o Kledingcommissie
    o Wedstrijdsecretariaat (inschrijving vrijwilligers)
    o Scheidsrechters

  • Tennis

  • Horeca

    o Inkoop

    o Keuken en Bar (inschrijving vrijwilligers)

  • Overig facilitair

    o Onderhoud
    o Groenvoorziening
    o Veldonderhoud

- Evenementen
            o Vereniging-, Voetbal- en Tennis gerelateerd
            o Overig (Smashers, Gooische Wandelvierdaagse, avondvierdaagse, en meer)

9. Rondvraag
10. Sluiting

Delen

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!